Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Dacani z GE Money Bank a exekutoři na jedné lodi jsou

Váhal jsem zda tento článek vůbec vydat, ale má tristní zkušenost s touto partou finančních lehkoživů mi nedala jinak. Nechť sloužím jako odstrašující případ pro všechny, kteří naletěli jednostranně výhodným smlouvám těchto darebáků.

Kdysi v roce 2001 jsem si u této společnosti založil účet. Jeho vedení bylo sice trochu dražší než u konkurence, ale výhoda prvního pohodlného internetového bankovnictví byla pro mne dostatečným argumentem.

V roce 2006, mi na základě platební kázně tato povedená společnost nabídla tzv. „Exprespůjčku“. Jelikož jsem tenkrát dělal v Praze a vydělával jsem dobré peníze, tak jsem této nabídky využil a půjčil jsem si od této vykutálené společnosti 120 000czk na výbavu svého bytu, včetně pojištění proti schopnosti splácet.

V roce 2008 mi zablokoval účet spolek jistého exekutora JuDr.Vrány z Přerova za to, že jsem nezaplatil poplatek za popelnici v hodnotě 400czk v místě svého trvalého bydliště, kde jsem léta již nežil a  o kterém jsem neměl ani to nejmenší tušení.

Vrána po mně chtěl 8 000czk. Původně jsem si myslel, že si se mně někdo dělá legraci. Nakonec jsem pochopil, že zákony naší země jsou opravdu zvrácené a umožňují takovým lidem jakým Vrána je, legální okrádání spoluobčanů.

Jeho sluhové se mnou jednali jako z miliardovým podvodníkem typu Koženého a jezdili do mého rodného města natáčet mé trvalé bydliště, které bylo tou dobou již třetím rokem v rekonstrukci, čili si to nemohli připsat ke svému legálnímu lupu. Osobně si myslím, že všichni tito vykukové skončí v peklech.

Nakonec jsem celou částku uhradil a možná tak přispěl starostovi mého rodného města na jeho vilu, jelikož to byl opravdu prasácký obchod, ale i za chyby o kterých nevíte musíte platit, pokud žijete v korupčním státě plném polostátních mafií.

Nicméně i po včasné úhradě mi dobrák JuDr.Vrána z Přerova konto zablokoval, jelikož dle zákona mohl a chtěl mi tak ukázat svou moc podpořenou klasickým českým mafiánským paragrafem.

Vznikl problém. Vše co jsem měl na účtu jsem nemohl použít, přesto, že jsem tento dobře promyšlený kšeft zaplatil. Odblokování trvalo tři měsíce a já si na tu dobu musel půjčit od známých peníze na přežití.

Zašel jsem tedy do GE s vysvětlením jak na tom jsem. Úřednice mi na to jasně řekla, že s darebáky co mají na účtu exekuci se jejich ústav nebaví a že pojištění proti schopnosti splácet pro tento případ neplatí. Pojal jsem tedy podezření, zda tito lehkoživové typu Vrány nemají s podobnými ústavy nějakou mafiánskou smlouvu, ale je to jen spekulace.

Nakonec mi tenhle milý vraní  muž účet odblokoval, jenže už bylo pozdě. GE předala mé tříměsíční nesplácení své sesterské vymahačské firmě a já musel celý ten úvěr začít splácet znovu od nuly, čímž jsem došel o již splacených 60 000czk. Nesčetněkrát jsem psal či volal do GE s žádostí o nějaké vyjádření. Výsledek byl vždy nulový.  Takhle si tento ústav váží svých klientů a má pro ně pochopení. Naopak mi jeho povedená sesterská vyderačská firma psala zastrašující dopisy, kde mne neustále upomíná o onu dlužnou částku.

Když se nedalo s GE dohodnout na čemkoliv, zažádal jsem o zrušení konta. Na to mi opět další příjemná úřednice odvětila že to nelze  i přesto, že konto nemůžu používat, musím dál za jeho vedení platit.

Závěrem chci všechny občany této zkorumpované země důrazně varovat před vychcaností místních bankovních ústavů s jednostranně výhodnými smlouvami či arbitrážními doložkami (ty jsou vůbec nejhorší). Mějte na paměti, že za vašimi zády dobře funguje organizovaná polostátní mafie, která čeká na Vaši sebemenší chybu, aby Vás mohla legálně okrást stejně jako mne. Lidi kteří tento dobře fungující zlodějský systém vymysleli a realizují  stejně skončí v peklech, ale není třeba jim na jejich zaslouženou cestu cokoliv přispívat.

PS: Pokud máte zájem pošlete článek všem svým známým. Pokud bude nějaký ohlas, slibuji že zásobu témat na prasárny toho typu mám více než dost.

 

Autor: Drahomír Hron | pondělí 26.7.2010 1:12 | karma článku: 35,43 | přečteno: 3276x
  • Další články autora

Drahomír Hron

Když tepláky, tak pro všechny politické dacany

Tak jsem se opět vyžhavil. Pustil jsem si po dlouhé době zprávy na TV ZhNovna, kde jsem se během klasicky neobjektivně řízeného zpravodajství dozvěděl, že nějaký Škárka má jít za katr a Bárta dostal podmínku.

13.4.2012 v 20:12 | Karma: 18,55 | Přečteno: 693x | Diskuse| Politika

Drahomír Hron

P.Babiš je správný a rovný člověk

Zapřisáhnul jsem se, že do českého politického hnoje už nebudu přispívat, jelikož je to ztráta času a energie, protože náš národ si dá líbit absolutně vše..... Co mne ovšem zase dostalo ze židle, je účelová mediální PR kampaň v mainstream mediích proti Babišovi, placená darebáky z nejrůznějších zájmových skupin, napříč celým politickým spektrem.

8.12.2011 v 7:00 | Karma: 47,09 | Přečteno: 12047x | Diskuse| Politika

Drahomír Hron

Je čas vyjít do ulic

Je nejvyšší čas, aby vlastenci naší republiky se sdružili pod jedno hnutí a vyšli do ulic dát všem těm, kteří jsou zodpovědní za současný stav věcí pořádně přes prsty. Nadáváním na internetu nezmůžeme nic, je třeba povstat a bojovat proti těm, kteří nás dnes denně ožebračují ve svůj vlastní prospěch a navíc nás extrémně zadlužili.

16.11.2011 v 18:53 | Karma: 25,52 | Přečteno: 1652x | Diskuse| Politika

Drahomír Hron

Hitler by byl velmi pyšný na jistého p.Jocha

Dnes nějaký mladý český soudruh Joch nazval násilné rozehnání hnutí amerických aktivistů "Okupuj Wall street",v diskuzi na ČT 24, hnutím anarchistů a podivných romatiků.

16.11.2011 v 6:34 | Karma: 20,15 | Přečteno: 1921x | Diskuse| Politika

Drahomír Hron

Tak do mne definitivně dorazilo

Tak naše vláda koupila pro armádu předražená nefunkční letadla značky CASA, která nemohou létat a stojí na letišti.

15.11.2011 v 22:30 | Karma: 23,49 | Přečteno: 1343x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Kdysi ji voda nezajímala, teď jí chybí. Francii dráždí hráz Ženevského jezera

18. května 2024  17:07

Švýcarsko nemá o vodu nouzi. Jeho sousedé však ano. Francie, kterou loni zasáhla extrémní sucha, se...

Gruzínská prezidentka vetovala „ruský“ zákon. Jde do boje s vládou

18. května 2024  16:55

Gruzínská prezidentka Salome Zurabišviliová podle tiskových agentur vetovala kontroverzní zákon o...

Rakouská policie překazila útok 14leté islamistky, chtěla použít nůž a sekeru

18. května 2024  16:46

Rakouská policie oznámila, že překazila teroristický útok nožem ve Štýrském Hradci, který plánovala...

Charkovská oblast evakuovala deset tisíc lidí. Situace je kritická, míní expert

18. května 2024  11:04,  aktualizováno  16:10

Sledujeme online Ukrajina od zahájení ruského pozemního útoku v Charkovské oblasti v minulém týdnu evakuovala už...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2273x
Dr.Hron a jeho postřehy

Seznam rubrik